dissabte, 19 de novembre del 2011

Mas Plantadeta Priorat 2010 Garnatxa blanca 100%

Sempre crida l'atenció un Priorat Blanc. En aquest cas ja ho vaig posar que vaig trobar el Mas Plantadeta com a novetat a l'Esclat ( sempre hi ha els mateixos, en vins és molt més complet el Caprabo ) tant en blanc com en negre i els vaig agafar els dos.

Realment ens ha agradat molt el blanc. Es garnatxa blanca 100%, molt groc de color, poca olor però molt intens. Quan el tastes és susu, fins i tot dolcet ( potser és el que diu d'entrada fàcil ) però a mesura que entra notes com es va allargant en boca, t'acaba omplint tota la boca. No sé si això és el que en la nota de cata es diu que  té evolució completa i tast especiat.

Begut amb una cua de lluç al forn amb patates i cols de brusel.les, potser una mica massa intens, sobretot per aquest final comentat. Millor en aperitius per una propera vegada

1 comentari:

  1. Jo també el vaig tastar al comprarlo fa un mes al Esclat, és boníssim, te un toc afruitat molt bo i un toc de fusta de roure que l'acaba d'arrodonir, passada l'estona encara está millor, de fet vaig trucar al celler per anar a visitar-los i agafar-ne unes ampolletes ala vilella baixa
    salut!

    ResponElimina